Bright duplex 4 Br 4min walk from Charles Bridge and Old ...

4 br Prague Apartment


Contact Manager or Book Online

Property Type:  Apartment

Bed/Bath:  4 / 2

Sleeps:  14

Pets:  Yes

Smoking:  No

Rental Rates:

$65 - $932 per night

$805 - $3,928 per week

$2,572 - $6,341 per month

email friend print listing

  • Description
  • Availability
  • Rates
  • Amenities
  • Reviews
  • Map
Bright duplex 4 Br 4min walk from Charles Bridge and Old Town Square

Iris is a spacious and luminous duplex (167m2) in a heart of Prague Old Town, next to National Theatre, just 4 minutes walk from Charles Bridge and 8 minutes walk from Old Town Square. In few minutes, you can reach the best places for cultural enrichment or just spending a quality time out. It is situated in the calm street, under the roof of a historical building. Iris has a well-equipped kitchen where you can find everything necessary (microwave, toaster, to prepare your breakfast or simple meals. For those who want to work or keep in touch with family or friends, high-speed wireless internet connection is also provided. Iris is a non-smoking apartment. To have an idea about its disposition, we advise you to have a look at the floorplan of the apartment (according to our website, the floorplan is usually under the description or among the pictures). Iris is able to accommodate from 10 up to 16 people and thus represents a wise choice for group of friends or several families who want to visit Prague

Few centuries ago, the house used to be an Inn. In the courtyard, you can even see the pillars with rings where horses used to be attached. These days, this courtyard has become a agreedable terrace where is a pleasure to have a drink or lunch between friends - the restaurant is great and it is worth mentionning you are staying with RENTeGO - you will have a discount.

Karolíny Svetlé street used to make part of a route connecting Vy?ehrad with the ford of Prague. Originally, its name was Svato?tepánská - Saint Stephen street - named after the chuch of Saint Stephen which used to make part of walls of the castle constructed in XIII. century. The only parts of these walls remaining conserved can be found at the courtyard of the police office at Bartolomejská street. At the corner of Konviktská street, you can spot the oldest of three rotundas of the city - rotunda of Svatého Krí?e Men?ího dated in the end of XI. century. We say that its surroundings were haunted by a hairy monster with long hair chasing especially young girls of bad reputation, particulary those who were frequent visitos of the neighbor pub U Jezuru. The monster was waiting for these poor women in the dark nooks of the rotunda, then jumped on their back and choke monster surely wanted to punish them for their sins. Luckily, any of our clients haven?t meet him yet :)

EXCEPTIONAL CONDITIONS: This apartment is exceptionally large and expensively furnished, so there are exceptional conditions:
1. The damage deposit - 400 euros- will be blocked or debited from your credit card from the first day of your stay.
2. It will be returned to you/unblocked only after an exit inventory conducted together in person. (You will conduct the check-in inventory by yourselves using the photo inventory provided in the apartment and letting us know of anything not matching the pictures, but that should not happen because our cleaning team checks the apartment before arrival).

Apartment use and noise: you commit to take care of the apartment and respect neighbours, particularly by respecting the interdiction of making noise between 22:00 (10 and 7 a.m. (which could result in 100 euros fine deducted from the damage deposit if neighbours complain about you and the police testify against you). Prague has many great places to party outside, and we wish you to enjoy it at best, the apartment is greatly located for that ;-)

PLUSES AND MINUSES:
+ Iris is located in the very center of Prague's Old Town, only 5 minutes of walk from the Old Town Square
+ Very nice and spacious apartment (can accomodate up to 14 guests)
+ A dishwasher and washing machine are available in the apartment
- The apartment is situated on the 4th floor without an elevator
- Some renters smell an odor in the lower bathroom

Bedding Configuration: 3 Twin, 4 Sleeper Sofa, 2 Full

Pets: Cats Allowed, Dogs allowed

Additional Features:
* AMENITY: shower, toilet, tub
* ATTRACTIONS: churches, cinemas, festivals, live theater, museums, playground, restaurants, synagogues, zoo
* Business: free Internet (WIFI), ATM nearby, writing desk, Free Mobile Hotspot
* Convenience: medical services nearby, grocery nearby, shopping center nearby, parking nearby, restaurants and bars nearby
* Entertainment: television, radio and CD player, satellite
* General: linens and towels provided, washing, non-smoking, heating, hair dryer, baby cot and baby chair (option), iron and ironing board
* KITCHEN: Kitchen, coffee maker, dishwasher, microwave, oven, refrigerator, stove, toaster, dishes and utensils
* LOCATION_TYPE: Downtown
* SUITABILITY: children welcome, non smoking only, pets considered, wheelchair inaccessible

Owner/Manager last updated on 12/16/2017

 available     unavailable View next 12 months »»
  December   2017  
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            
  January   2018  
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
  February   2018  
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28      
  March   2018  
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
  April   2018  
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
  May   2018  
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
  June   2018  
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
  July   2018  
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
  August   2018  
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  
  September   2018  
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            
  October   2018  
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
  November   2018  
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  
 available     unavailable View next 12 months »»

Start End Nightly Weekly Monthly Min. Stay
Deposits: For details please check rates and availability.
Cancellation Policy: For details please check rates and availability.
Lodging Tax: For details please check rates and availability.
Other Fees: For details please check rates and availability.
Other Policies: For details please check rates and availability.


Credit Card Payments Accepted:
Visa Mastercard 
 
Amenities
Appliances
  • ·CD Player
  • ·Coffee Maker
  • ·Dishwasher
  • ·Microwave
  • ·Oven
  • ·Radio
  • ·Refrigerator
  • ·Toaster
Activites
 
Property Reviews 
Big and bright apartment
Jarle O. from Copenhagen, ---- recommends this property.
Stayed for 4 days in November, 2017
We were a group of 11 people staying in this lovely aparmtent. It was very clean and tidy and everything you need is walking distance. Recommended!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

VERSTRAETEN - Belgium Family
Didier V. from BRUXELLES, ---- recommends this property.
Stayed for 3 days in September, 2017
First and Very good experience
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Great stay
A guest from Västerås, XX recommends this property.
Stayed for 3 days in September, 2017
Very good, no disapointments.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Wonderful and very pleasant appartment
Reviewed by: Javier Wiens b. recommends this property.
Stayed for 4 days in August, 2017
An extremely well located, central and quite comfortable accommodation, despite being on a fourth floor without a lift. Super spacious and very well conditioned. We were 13 people perfectly accommodated. We contacted via email the first day because we did not see the TV (huge and current) and we were sorted out within a few hours, even though we were in another area visiting this beautiful city. A wonderful experience. It was great luck getting this reservation. Highly recommend.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Great Escape
Brynne L. from Sherwood, OR recommends this property.
Stayed for 5 days in July, 2017
Iris is a very spacious, well kept apartment with a very good location for exploring Prague. The apartment is clean and bright. I would stay there with my family again.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

A very nice apartment
Valerie A. from PARIS, idf recommends this property.
Stayed for 6 days in July, 2017
We spent a week in Prague in this magnificent apartment. Ideally placed, we were able to discover the city in complete peace. The apartment is very well proportionned with its big living room, its dining room and its 4 rooms. The relations with owners are excellent. We recommend without hesitation the apartment Iris and his owner Rentego.

Property Manager Response:
Response from RENTeGO
Thank you very much Valerie, hope to see you in Prague soon! :)
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

UNA SPLENDIDA CASA IN UNA SPLENDIDA CITTA'
AMALIA C. from CARUGATE, MILANO recommends this property.
Stayed for 3 days in March, 2017
la casa è veramente bella, identica a quanto raffigurato nel sito.Consiglierei solo di predisporre gli oscuranti nelle camere da letto, luce meravigliosa che però può disturbare alle prime ore dell' alba

Property Manager Response:
Response from RENTeGO
Grazie mille!!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

-
A guest from vaajakoski, ---- recommends this property.
Stayed for 3 days in November, 2016
-
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Review Prague
Reviewed by: A guest recommends this property.
Stayed for 3 days in November, 2016
very nice location, professional property management, some simple repairs necessary
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Excellent
A guest from Clermont Ferrand, ---- recommends this property.
Stayed for 3 days in November, 2016
It was an excellent stay at Iris apartment. I recommend it warmly

Property Manager Response:
Response from RENTeGO
Thank you very much Guillaume :)
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Lovely apartment
Tina P. from London, ---- recommends this property.
Stayed for 2 days in October, 2016
Lovely spacious apartment very close to Charles Bridge
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Prague
Kitsiri C. from Besançon, 27 recommends this property.
Stayed for 2 days in October, 2016
-
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Wonderful stay in a gorgeous apartment
Maria P. from Philadelphia, Pennsylvania recommends this property.
Stayed for 3 days in September, 2016
We had a great time in this apartment. It was in a very good area, in the historical old town and very close to all the sites, but at the same time off the "tourist" track. A quieter area of old of town, with lots of good local-frequented bars and shops nearby, but still right near the Charles Bridge. The apartment was clean, modern and comfortable, and well stocked with everything you need. We had no issue with check in or check out, and we had a great time. I would definitely stay here again. (One note: it is a 4 story walk up and the ceilings are very high which means 4 stories is a lot of steps. No issue if you are in relatively good shape, but could be if you were elderly or less mobile.)

Property Manager Response:
Response from RENTeGO
Thank you very much Maria! We will be happy to host you again soon, our loyal customers can also benefit from a discount :)
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

App Iris
Reviewed by: Jimmy S. recommends this property.
Stayed for 4 days in September, 2016
Nice stay in a hot tempature appartment

Property Manager Response:
Response from RENTeGO
Thanks a lot Jimmy. The beginning of September has been unusually hot this year, that's right, but it's great that we can enjoy the summer weather for a little longer this time! :)
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Perfect!
REBECCA N. from Buxton, SK17 9AA, Derbyshire recommends this property.
Stayed for 2 days in August, 2016
Everything about staying at this apartment was fantastic! They layout was perfect for us and we were amazed how close we were to the centre of prague

Property Manager Response:
Response from RENTeGO
Thanks a lot Rebecca!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

günstige Lage, zentrumsnah, tägliches Fitness bei 120 Stufen
A guest from Chemnitz, SN recommends this property.
Stayed for 4 days in August, 2016
near to the City Center - we needed no tram, bus etc.!too many stairs to the Appartement (120!!) - was not described in your Internet offer!

Property Manager Response:
Response from RENTeGO
Thank you for your comment Katharina. Actually, you can find this information on our website in the list of pluses and minuses, IRIS is a beautiful large apartment, however it is truly not recommended for anyone who has problems with 4 flights of stairs.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

We had an amazing time!
Reviewed by: A guest recommends this property.
Stayed for 7 days in August, 2016
We had an amazing stay in the Iris apartment. The location is perfect and the apartment is very nice. We would defenitly stay in this apartment again if we visit Prague again.

Property Manager Response:
Response from RENTeGO
Thanks a lot Tessa :)
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Good overall
A guest from Nuremberg, ---- recommends this property.
Stayed for 3 days in July, 2016
Beautiful apartment, in a perfect location and amazing staff! However the shower temperature was unstable and frequently turned cold.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Fantastic!
Mielad S. from Bonn, NW recommends this property.
Stayed for 6 days in July, 2016
Rentego fullfilled all of our wishes. The WC-door upstairs didn't have a key. One day later a technician came by and gave a key. The fans and the TV were also a really nice service. I would recommend everyone to book a rentego appartment. Best service I have seen so far.

Property Manager Response:
Response from RENTeGO
Thank you very much Mielad! We will be happy to host you during your next stay in Prague :)
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Prague Iris Apartment
A guest from Lafayette, Colorado recommends this property.
Stayed for 3 days in July, 2016
very much enjoyed the apartment; it was spacious and well furnished. the only thing i noticed was an odor coming from the bathroom; I was told because it was an old building it was coming from the pipes.

Property Manager Response:
Response from RENTeGO
Thanks a lot Janet! There's really nothing we can do about the pipes, we are aware of that problem, however it is impossible for us to change it since we are not the owners of the whole building. We hope that despite this issue you had a nice stay and we would be happy to host you during your next visit :)
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Mrs.
A guest from Fountain Valley, California recommends this property.
Stayed for 2 days in June, 2016
Iris house is very clean,charming,and comfortable. It is in an ideal location. There is plenty of room in the house for 14+ guests.

Property Manager Response:
Response from RENTeGO
Thank you Tracy, see you next time!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Iris and Violet were exceptional
Kathy H. from Seabrook, TX recommends this property.
Stayed for 8 days in June, 2016
we enjoyed the property very much. So conveniently located near tram routes, grocery stores, another places of interest. We found the Rentego staff to be very quick to respond to our questions and very helpful. They are very customer-oriented. The property was spacious and provided an ideal home for our extended family as we prepared for a family wedding in Prague. Very clean and nicely decorated.

Property Manager Response:
Response from RENTeGO
Thank you very much Kathy! We are glad you had a nice stay in our apartments and we will be happy to host you next time you'll come to Prague :)
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Central place to discover the city
Reviewed by: Marvin R. recommends this property.
Stayed for 3 days in June, 2016
Spacy place for 10. More people have limited space for dinner and with two bathrooms. 4th floor without elevator (no problem for us but for smokers to walk down each time). Cool bar/club in the courtyard. Very nice contact to the Rentego-team! Rentego should renovate the flat from time to time to keep it up!

Property Manager Response:
Response from RENTeGO
Thank you for the nice feedback Marvin! Renovation is on our list, hope to see you next time you're in Prague :)
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Prague review
A guest from Penfiedl, NY recommends this property.
Stayed for 4 days in June, 2016
Apartment was clean and ready on time. It was a hike getting up stairs.

Property Manager Response:
Response from RENTeGO
Thank you Janice for the nice comment :)
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Good for big groups
Adam S. from Portland, OR recommends this property.
Stayed for 4 days in May, 2016
The apartment was very nice and very clean. Plenty of space for our large group (8 people). The location was great, very close to the Charles bridge and Old Town Square, but on a quieter side street. The apartment is on the top floor so be prepared to go up many flights of stairs. My only two complaints are:1. Despite being on the top floor you don't get much of a view2. The lower bathroom was very stinky (like sewer gas). We had to leave the window open and bathroom door closed to control the odor. Overall, a great apartment if you have a large group and want to stay in the city center.

Property Manager Response:
Response from RENTeGO
Thank you very much Adam, we are happy that you had a good time during your stay here :) Our technician is aware of the problem with the pipes in the building and we have tried to deal with it, however we found out that all the pipes in the whole building would have to be changed, which is not possible for us to do, as we do not own the whole building.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Fabulous flat close to historic city centre
Laura S. from London, recommends this property.
Stayed for 2 days in April, 2016
Iris is spacious, clean and well-equipped. The location is convenient to the historic city centre, shops and restaurants. Communication with the rental agent was quick and easy - they even went the extra mile to arrange a car service to and from the airport. Check-in and out was very efficient. Iris is a great value for the price and I highly recommend it for your stay in beautiful Prague.

Property Manager Response:
Response from RENTeGO
Thanks a lot Laura, hope to see you next time you visit Prague!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

??
A guest from Hungerford, Berkshire recommends this property.
Stayed for 2 days in April, 2016
Iris was a brilliant location, a top notch bar right next door with underground klub (club) if you wish. Cheap beer their too which as a stag party we wanted. Decent size apartment inside. Plenty of space and there was eleven of us. Our apartment was on the top floor which was sobering especially as there is no elevator but would definitely recommend and stay again.They also provide luggage storage - it's at a different location but it's better then nothing.

Property Manager Response:
Response from RENTeGO
That's good to hear that you enjoyed your stay in the apartment IRIS, Paul. Hope to see you next time :)
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Awesome trip for 10 old sacks in the golden city
A guest from Krefeld, Nordrhein-Westfalen recommends this property.
Stayed for 4 days in April, 2016
The apartment Iris is perfect for a trip with ten or maybe more adults. For older or handicapped people the stairs up to 4th floor could be a problem. The location in the old town of Prag is perfect to start your trips. The team of rentego very professional, always friendly and polite. Very good advice for parking and the layout of the apartment. Thank you very much for having a great time!!!

Property Manager Response:
Response from RENTeGO
Thank you very much Claus for the nice comment. Indeed, we wouldn't recommend IRIS to anyone who has difficulties climbing 4 flights of stairs every day. For those who prefer to use an elevator, there is for example the apartment Violet, situated in the neighbouring building.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Convenient apartment for a fantastic weekend.
A guest from Hampshire, England recommends this property.
Stayed for 3 days in March, 2016
The apartment is clean, modern and has all the facilities you need, the only downside would be the stairs to the apartment, it is quite a trek! That aside though I would rent this apartment again as it is in a perfect location, it's quite but still close to all the atractions. Overall a nice clean and modern place to stay.

Property Manager Response:
Response from RENTeGO
Thank you for sharing your experience, Simon, we are really happy that you enjoyed your stay in the apartment IRIS. Let us know the next time you will be visiting Prague, we would be pleased to host you again.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Really nice appartment in the center of prague
Reviewed by: Groeten M. recommends this property.
Stayed for 2 days in February, 2016
We were in Prague for a weekend with a sports team. The apartment is located in the center of Prague and the Charles bridge is a 3 minutes walk.The apartment is very spacious and the beds are nice.The only thing is that the kitchen isn't really made for 14 persons but it was alright!The communication before arrival with Rentego is very good. They will reply quick to emails. I would def stay here again while visiting Prague
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

A very nice experience!
Christian O. from Lyngby, ---- recommends this property.
Stayed for 6 days in February, 2016
Very good
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Nice Apartment
A guest from ----, ---- recommends this property.
Stayed for 3 days in February, 2016
The apartment was in really good conditions.

Property Manager Response:
Response from RENTeGO
Thanks a lot Pablo.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

IRIS Prague
A guest from kilanerin,gorey, Wexford recommends this property.
Stayed for 5 days in January, 2016
Hi. We enjoyed the was clean, well laid out and supplied with everything we needed.The staff was really helpful. The one problem we had was the extremely strong sewage smell in the bathroom.When we queried it, they said that was a problem with a lot of older buildings in Prague. That was a shame because we really looked forward to using the large bathtub. My husband was able to reduce the smell by cleaning out the drain and blocking the overflow. The 4 flights of stairs to go to the apartment were actually 117 steps...more than we expected...tiring after a long day of walking.We would definitely use Rentego again, but next time with an apartment with a lift!!:) The workers were very nice and left us complimentary sparkling and a fruit bowl because it was our anniversary. We really enjoyed Prague.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Traumhafte Wohnung in Prag
Rolf B. from ----, ---- recommends this property.
Stayed for 3 days in January, 2016
Die Wohnung ist sehr zentral gelegen, mitten in der Altstadt, ganz in der Nähe der Karlsbrückeund ruhig. Die Küche ist sehr gur aussgerüstett.Die Zimmer gross und sehr sauber.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Big, nice apartment a couple blocks from the Charles Bridge.
A guest from Kaiserslautern, ---- recommends this property.
Stayed for 3 days in January, 2016
Apartment was modern, spacious, lovely. Also a great location. But on the 4th floor, so be prepared to hike up every day! Also, the toilet smelled pretty bad the whole time, I don't think the sewage system was working perfectly.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Really nice flat
A guest from London, ---- recommends this property.
Stayed for 4 days in December, 2015
Booking was very easy and the apartment key arrived in good time. There were several spare keys inside the flat, which was useful for our party to come and go at different times.Importantly, the extra deposit required for this flat was refunded after the stay automatically and with no quibbles.Apart from sleeping, we didn't spend too much time in the flat but it is very nicely appointed. Maybe the beds could be freshened up a little.It is in a fantastic location not far from Charles Bridge, with some very nice restaurants & bars on the street leading up there. The 22 tram line is 2-3 minutes' walk away; very useful for going up to the Castle. Right on the edge of the old town without being stuck in a busy area; it even seemed a bit trendy looking by the bars.The one main minus point is the sewer smell coming from the master bathroom. OK to put up with during a shower but off-putting enough that you have to remember to close the bathroom door to stop the smell spreading. I'm not sure there is much the owners can do about this without spending a fortune and it's a common problem in flats in older cities such as Prague.Also, the flat is up 4 flights of stairs, with no lift. So not recommended for anyone who gets easily out of breath.Overall though, definitely recommended.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Good Service
Reviewed by: Matthew T. recommends this property.
Stayed for 4 days in October, 2015
We went to prague for a stag do with 8 others and the service was great. They met us when they said they would and was a quick and efficient service!Would recommend :)
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Great apartment
A guest from Kiel, Deutschland recommends this property.
Stayed for 6 days in September, 2015
Everything was just perfect.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Not clean
Reviewed by: A guest does not recommend this property.
Stayed for 2 days in September, 2015
the location was good and plenty of room for our family of 6 - the apartment was dirty and when I advised the management they offered a discount on a future stay - not to come and address. also plumbing issues and sewer odor in main bathroom. will not rent this apartment nor rent through this company.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

IRIS in April
A guest from San Diego, CA recommends this property.
Stayed for 3 days in April, 2015
Rentego was very responsive, accommodating, and professional. Only thing that didn't work well was not receiving key by mail in time for trip departure, however, they were prompt in opening up apt. I would definitely work with them again.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Excellent
A guest from Fake city, Fake state_province recommends this property.
Stayed for 3 days in March, 2015
Aboveboard
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Very happy
Reviewed by: A guest recommends this property.
Stayed for 3 days in March, 2015
Excelente cidade, e alojamento adequado às necessidades de um grupo de 13 pessoas
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Great for a high school trip
Thierry P. from Lausanne, VD recommends this property.
Stayed for 5 days in February, 2015
Came with a class of 18 high school students. We rented 3 apartments and it was really convenient.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Iris
Reviewed by: Maura B. recommends this property.
Stayed for 4 days in January, 2015
Abbiamo soggiornato in 8 e siamo stati molto bene. L'appartamento è molto bello e in una buona posizione. L'unica pecca (per noi non è stato comunque un problema) sono i 5 piani senza ascensore, cosa non indicata nel sito.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

A fantastic week-end in a beautiful new appartment
Anne V. from Ans, recommends this property.
Stayed for 3 days in December, 2014
A very professional team, a beautiful appartment and a beautiful city to visit.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Iris
Jennifer B. from Fake city, Fake state_province recommends this property.
Stayed for 4 days in December, 2014
The apt. was great for the 8 of us. It was clean and in a great location. The staff was great with communication. The only problem was the sewer smell in the main downstairs bathroom.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

 

This map is intended to be used as a reference only. Please confirm the exact location with the property owner or manager.
 
email friend print listing
Contact Manager or Book Online

   Check Rates and Book Online: (how?)
Select your travel dates and number of guests, then click Check Rates & Book it. We will confirm availability and provide a final rate quote. You will have the option to book this property online.
Arrival Departure Adults (18+) Child (<18)
 

   Email Inquiry:
Please complete all the required fields before submitting your inquiry. The property lister, property manager or owner will contact you directly after receiving your inquiry.

Your email address is requested twice to avoid typing errors.

Information in Red is required.

By completing and submitting the information on this form you are agreeing to share this information with the property lister, property manager and owner and to the storage of this information for use by the property lister, property manager and owner.


First Name:
Last Name:
Email:
Email (verify):
Home Phone:
Work Phone:
Mobile Phone:
Desired Arrival Date:
Desired Departure Date:
Number of Adults (18+):
Number Children (<18):
Additional Message:
(limit of 250 characters)
Verification Letters:
Please enter the verification letters from the image above.
Please email me a copy of this inquiry for reference.
Please save my inquiry information until I leave this site so I will not have to enter it again.
Please include me on periodic email newsletters & special offers. Always short and sweet, always deals.
 

More Getaway Locations and Properties