15% off Sun-Wed or 4th Nt Free / 1 BR Downtown Pigeon For...

1 br Pigeon Forge Condo


Contact Manager or Book Online

Property Type:  Condo

Bed/Bath:  1 / 1

Sleeps:  4

Pets:  No

Smoking:  No

Rental Rates:

$147 - $187 per night

$1,046 - $1,046 per week

email friend print listing

  • Description
  • Availability
  • Rates
  • Amenities
  • Reviews
  • Map
15% off Sun-Wed or 4th Nt Free / 1 BR Downtown Pigeon Forge + Free Tkts!

Enjoy our spacious one bedroom vacation condo that sits overlooking the city of Pigeon Forge. Offering great views of the city below, you will find you especially love this condo when the Winterfest celebrations are going on from November to February. It is also a great condo to rent if you enjoy visiting town for the annual car shows in April and September. The bedrooms offers a king size bed and the full bathroom is right down from the bedroom. The full kitchen is fully stocked if you choose to cook a meal instead of going out to a restaurant. The living room offers spaciousness and comfortable furnishing, as well as, a seasonal gas fireplace. Whether you are visiting town to solely relax or you would like to go hiking in the National condo is in a great location no matter what you choose to do on your Pigeon Forge Vacation.

?Tile in Kitchen and Bathroom
?Carpet in Living Room and Bedroom
?Flat Screen TV's
?2 DVD Players
?Leather Recliner
?Leather Sleeper Sofa in Living Room
?Ceiling Fans in Living Room and Bedroom
?Table with 4 Chairs and 2 Rockers on City View Balcony
?1 Parking Pass

You also receive FREE Tickets to Local Shows and Attractions.

Whispering Pines Condominium Property Amenities include: Cornhole, Sauna, Fitness Room, Gameroom, Indoor Pool, Indoor Hot Tub, Seasonal Outdoor Pool & Hot Tub, Seasonal Outdoor Lazy River & BBQ Grills under a Pavilion.

Bedding Configuration: 1 King, 1 Sleeper Sofa

Additional Features:
* Entertainment: Cable TV, DVD Player
* GENERAL: Internet
* Geographic: Close to Town
* Kitchen: Full Kitchen, Cookware
* Living: Ceiling Fans, Linens, Washer & Dryer, Jacuzzi Tub, Free Wi-FI
* Outdoor: Balcony, BBQ Grill, Gas Grill, Hot Tub, Shared Pool

Owner/Manager last updated on 11/21/2017

 available     unavailable View next 12 months »»
  November   2017  
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    
  December   2017  
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            
  January   2018  
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
  February   2018  
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28      
  March   2018  
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
  April   2018  
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
  May   2018  
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
  June   2018  
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
  July   2018  
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
  August   2018  
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  
  September   2018  
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            
  October   2018  
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
 available     unavailable View next 12 months »»

Start End Nightly Weekly Monthly Min. Stay
Deposits: For details please check rates and availability.
Cancellation Policy: For details please check rates and availability.
Lodging Tax: For details please check rates and availability.
Other Fees: For details please check rates and availability.
Other Policies: For details please check rates and availability.


Credit Card Payments Accepted:
Visa Mastercard American Express Discover
 
Amenities
  • ·Full Kitchen
  • ·Jacuzzi
  • ·Balcony
  • ·Gas Grill
Appliances
  • ·DVD Player
  • ·Satellite TV or Cable TV
Activites
  • ·Biking
  • ·Golf
  • ·Hiking
  • ·River
 
Property Reviews 
Condo 251
Kathy F. from Cincinnati, OH recommends this property.
Stayed for 3 days in October, 2017
I was disappointed with our condo. We have stayed here for years. The living room carpet was very dirty and stained. The stuffing for the sofa cushions is coming apart. The bedroom had Cheerios all over the floor. No toaster in the kitchen. I was disappointed with this condo. I felt very unsafe climbs my in and out of the shower. There was nothing to hold on to climbing in and that is a huge step for a fairly short person.

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
Thank you so much for staying with us and for being a loyal customer! We are very sorry you were not happy with your condo! Anytime you find any issues in your condo at all please just give us a call and we will correct everything we can as soon as possible! We do have units which are considered semi-handicapped which will provide a much easier time for you getting in and out of the shower. Please just let us know what your needs are at the time of booking and we will do our best to get you in a unit that suits your needs! We hope you will come back and see us again soon! We will pass your concerns to the owner! Have a great holiday season!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Nice stay
A guest from red bay, AL recommends this property.
Stayed for 4 days in September, 2017
Very relaxing. Really enjoyed the balcony view.

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
Excellent! We are so happy you all spent time with us and we hope you all can come back and see us again soon!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Overall OK but ...
A guest from Tipp City, Ohio recommends this property.
Stayed for 4 days in September, 2017
Overall the stay was very good. The unit (251) was perfect and the staff was very helpful. However we were disappointed, nope make that very disappointed, that the lazy river was shut down two days before when we were told it would close. No reason was given and we were not the only guests who were disappointed. The weather was in the 80s and there was no maintenance folks working on it. When guests are given info on use of facilities within the staffs control one would expect it to be accurate. Not a good move on whoever made the decision!!!

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
Excellent! We are happy you all enjoyed your time with us! We typically close our outdoor pools at all properties right after Labor Day. We kept them open two weeks longer than normal this year due to the warmer weather and I am sorry the Lazy River was closed during your stay. The indoor pool at Whispering Pines is open all year round! Hope you will come back and see us again next year! Thank you for staying!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Labor Day weekend!!
A guest from Shelbiana, KY recommends this property.
Stayed for 2 days in September, 2017
Loved the place it is very well decorated and convenient and has a wonderful view of the city!

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
Thank you for staying with us. We appreciate your comments and perfect review; hope you will visit us again.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Always a great experience!
Stephanie W. from Eufaula, AL recommends this property.
Stayed for 4 days in August, 2017
We stay at Whispering Pines at least once a year, if not more. We stayed in unit 251 this time, and have absolutely no complaints! It was clean, cute, and had the best view of the nightly fireworks at Dollywood. We would most definitely stay again!

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
Thank you for your patronage, perfect review, and great comments. We look forward to your return.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

get away
Betty M. from Rainsville, AL recommends this property.
Stayed for 3 days in July, 2017
hair on bathroom floor and in tub. otherwise everything good

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
Thank you so much for staying with us! We appreciate you! Please let us know anytime you have any issues at all during your stay so we can address them immediately! Come back soon!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

4 of July get away
A guest from Moore, SC recommends this property.
Stayed for 6 days in July, 2017
Staff was great as always. Everything was clean but this is the fourth year staying in this unit and it starting to need maintenance. Someone had chipped one of the boots and they had just turned it around. The blinds had parts missing parts. The chair on the balcony needs maint. Could not get light switch in bed room to work. But still love this unit just need a few improvements all ready got it for next year. Has a great veiw.

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
Thank you for coming back and staying with us! We truly appreciate your business. As for the comments you had about the condo, we will send those straight over to the condo owner as well as our maintenance staff so we can get all those taken care. Thanks again and come back soon.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Restville getaway
Brenda J D. from Knoxville, TN recommends this property.
Stayed for 5 days in June, 2017
Wonderful as always

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
"Wonderful as always." We appreciate these words from our repeat guests and are glad that you had a restful getaway. We look forward to your return.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Vacation
A guest from Salem, Virginia recommends this property.
Stayed for 4 days in June, 2017
Property was Nice. Would stay again although there are some maintenance that would make the place even better such as rust on the metal staircases need attention. A ceiling tile was out of the walkway in front of our unit and a piece of cardboard half way hanging out of the hole where the tile was. People were friendly but need to put some money back into the maintenance program and take care of issues quickly. Cardboard in ceiling when we got there and when we left. Ice Maker leaking and formed large ice cyles in tray.

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
Thank you for staying with us and I am glad you enjoyed your stay in Pigeon Forge. The ceiling tile you mentioned was blown out recently during a large storm we had and the tile has been ordered to be replaced so please know that we want our property to look great and always strive to make sure it does. If you ever have an issue (like the ice maker) please give us a call and let us know and we will send maintenance up to have a look and fix the issue. If something is broken and can't be fixed, we would contact the owner of that condo to have it replaced. Again, I apologize that you were less than satisfied regarding the maintenance of the property, but I can assure you our maintenance staff works very hard to maintain Whispering Pines. We do hope you choose to vacation with us the next time you are in Pigeon Forge!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Family Vacation
Patrick H. from Coleman, AL recommends this property.
Stayed for 3 days in March, 2017
We have stayed at Whispering Pines multiple times in the past. We love it. The staff makes you feel at home, and all the rooms we have stayed in has been great.

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
Awesome! Thank you for the kind words and we are happy you enjoyed your time with us! Come back anytime!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Pleased again!
A guest from Walhalla, SC recommends this property.
Stayed for 3 days in March, 2017
My wife and I love WP and really like the comfort, d├ęcor, and view from 251. The city side view is great, yet noisier than the mountain view side. But this was the unit we wanted and really hope to use it again. We have stayed at WP many times and have enjoyed all 1,2,3,&4 BR units.

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
Thank you so much for all your kind words! We are happy you enjoyed your stay with us and 251 is a great unit with great views! We hope you will be able to come back and visit with us again soon!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Very nice.
Rodney H. from Burnsville, NC recommends this property.
Stayed for 2 days in January, 2017
Nice place good view and really cosey .

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
Awesome! Hope we see you again soon!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Holiday Vacation
Lisa D. from Saint Marys, OH recommends this property.
Stayed for 3 days in December, 2016
Love the accommodations, great view, clean and the extra surprise of the rooms being decorated for Christmas was an awesome personal touch. Just loved it. I've stayed at this location numerous times but since my last stay the condos have sold. I was not happy with the service of the office staff. It had lost its personal touch of caring about the renters. They did not put the customer first with details and helpful checkin rules of the new organization. We were told room was cleaned but we could not ck in until 4 because it wasn't inspected. In my opinion if you are staying somewhere and the customer is there I'd do all I could to meet their check in process go smoothly. There are too many places you can rent where the customer comes first and their business is appreciated. I will check around at other locations before I check in here again. I miss the coming home feeling that we always received by previous business owners.

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
First, thank you for staying with us, we appreciate it very much. Also, we are the same RPM as we have always been: Same owners, same staff, same check in process. Nothing has changed EXCEPT we now give FREE Tickets to our customers to Smoky Mtn Opry, Comedy Barn, Hatfield & McCoy, Ripley's Aquarium , Magic Beyond Belief & the Smith Family Theater. That has been the ONLY change we have made. All of our guests LOVE that change in procedure. Unfortunately, due to some misleading information in this review, I will have to share the facts in order to defend our good name, because we pride ourselves in going above and beyond for every single customer.Our check-OUT time is 11 am. You arrived at 9 am to check -into your unit and it was still occupied, as that guest had until 11 am to checkout, just like you have until 11 am to check-out on your scheduled departure date. You were upset that you could not get directly in at 9am from the start and I apologize for that, but as we would NEVER make you checkout early, we would not do that to any other guest. We did all of your paperwork at that time, so all you would have to do is pick up your key as soon as it was ready. Also, I feel it is fair to mention this was our largest turn-around day of the year. Which means, we had a full check out and a full check-in. We assured you that we would get your unit cleaned as soon as the current guest checked-out. Again, you made us very aware that you were unhappy about this, but it was 9am. We apologized and you left the office. Now check in time is 4pm and always has been for the 20 years we've been in business. We have never changed this policy. BUT, we were able to get your unit cleaned & ready for you by 11:20 am, 4 hours and 40 minutes before scheduled check in time begins. You again made us aware that you were unhappy with us at that time. We are sorry you have the feelings you have, but I can say with the utmost confidence that we did offer the same great service we always have.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

FALL GET AWAY
A guest from Frankfort, KY recommends this property.
Stayed for 2 days in November, 2016
The room was outstanding. The view was awesome. The experience with staff from the first call to book the room through check out was excellent! We only stayed here a few days before joining friends in Gatlinburg to stay at another place for a few more days. I really wish we had spent our entire stay with Whispering Pines. I have stayed many times at this place over the years and it has always been a top rated stay!!!!!!

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
Thank you so much for all your kind words! We appreciate you staying with us and we hope you can come see us again soon!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Exceptional!
Christina B. from Angie, Louisiana recommends this property.
Stayed for 3 days in October, 2016
The best place to stay in the Smokey Mountains!

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
Wow! Thank you so much for your great review. We appreciate you and look forward to your next visit with us.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

MOUNTAIN VISIT
Curtis M. from Tucker, GA recommends this property.
Stayed for 2 days in October, 2016
IT WAS GREAT...THE ROOOM WAS EXCEPTIONAL

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
Great! Glad you enjoyed your time! Come back soon!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Awesome Stay!!!
Bernard S. from West Chester, Ohio recommends this property.
Stayed for 3 days in October, 2016
For starters the condo was all it was said to be and more. My wife and daughter enjoyed every moment. It was perfect for us. It had every accommodation as we have at our own home. Very,very clean and great service from the office. We will return

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
Thank you so much and we are very pleased you enjoyed your time with us, come back anytime!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Fall Break Fun In The Smokies
Connie S. from Springfield, KY recommends this property.
Stayed for 3 days in October, 2016
Our Vacation Rental Experience was great. The ladies working front desk were wonderful. Very considerate and informative about the questions we had about activities going on.

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
So glad you enjoyed your time with us, we hope you see you all soon!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Best condo in Pigeon Forge!
A guest from Ellisville, MS recommends this property.
Stayed for 4 days in September, 2016
We have stayed on WP251 for 3 years. This condo is kept very nice. It is roomy, comfortable, and has a big balcony with a great view. You can see the parkway both directions and has a table, 4 chairs, and 2 rocking chairs. We chose this condo because of the view because we love to cook breakfast and eat on the balcony. You will not go wrong with this one!!!

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
Thank you so much for staying with us at Whispering Pines. We appreciate you being a long time repeat guest. The owners of 251 will be so excited to know how much you enjoy their condo and the balcony with a beautiful view. Thank you for your wonderful review and we look forward to seeing you again soon!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

VERY Dissatisfied with that way you all handle booking
Jarrod B. from Isom, KY does not recommend this property.
Stayed for 2 days in September, 2016
I've been staying with you all for over 15 years during spring and fall Rod Run and I always request room 251 for every stay. I have been VERY faithful and loyal to you all with every stay! Both for Rod Runs and also other times throughout the year. A few years ago you all would call me and make sure I got my same room for each Rod Run and I felt appreciated by you all. Now no one calls me and I find out that my room had been reserved by someone else. Now I feel like just another number to corporate profits! So by this experience I've had with you all I will no longer be staying at Whispering Pines for any trip to the smokies. Another thing I dislike about staying there is that you basically want the renter to do the maid services before they leave! No other place I've stayed has a policy like that. You've lost a LONG time loyal customer!!!!

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
We are very sorry that you are upset. We have always been and always will be appreciative of all of our guests. They are why we are here. We told you 4 years ago ( and every year since) that the inventory was open for 2 years in advance and we told you again at arrival each time that the inventory was available for booking. We are sorry that you did not take any of those opportunities to reserve a unit at any of those times. Our departure policies have been the same for 18 years at our condos (as we are not a hotel) . The only things that our guests have to do at check-out is take out their trash and load the dishwasher. At no time do our guests have to clean our condos. We have professional cleaners that come in and do a full clean upon every departure, we would never (for sanitary and health reasons) allow a guest to clean a condo, there is no Property Management Company in the US that would ask or allow that. We appreciate your review and have always appreciated your business & we are sorry you are writing out of anger, but we have no hard feelings. We wish you the best and you are always welcome to stay with us.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

A little piece of heaven.
JoAnne H. from Park Falls, WI recommends this property.
Stayed for 3 days in July, 2016
Very enjoyable. We will be back for sure.

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
Great View from unit 251! It is a little slice of heaven and a great getaway! Glad you enjoyed it!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

WP251 JULY 2016
Randall H. from Summertown, TN. recommends this property.
Stayed for 3 days in July, 2016
Last year, we spent 3 nights in WP252 and fell in love.Thus year, I was my son and I and we were equally amazed at WP251.Leads me to believe, ALL the units at Whispering Pines are ALL EQUALLY AMAZING.If anyone is looking for a double view, get WP251! On one side you see the city. On the other side, you see the beautiful mountains.

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
Thank you for your amazing review for condo 251. We appreciate you being a repeat guest with us. We have a high percentage of returning guests that stay with us.. People will love your tip regarding 251 having a mountain and city view. Thank you for your great feedback and we look forward to seeing you again soon.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Parent's Vacation 2016
A guest from Belmont, NC recommends this property.
Stayed for 3 days in June, 2016
The RPM didn't steer me wrong when saying what a great view this unit had. Will definitely stay in this unit again.

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
Thank you! Its one of the best views we think! So glad you enjoyed it! Come back soon!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

The great things about staying at Whispering Pines Condominiums!!
George & Karen H. from Rutherfordton, NC recommends this property.
Stayed for 2 days in June, 2016
This condo was awesome!! It was decorated so nice and the porch had 2 rockers that just couldn't stay out of either reading, praying, or just admiring the awesome view of the beautiful Smoky Mountains. It was a very comfortable sofa and recliner. Would definitely pick this particular one again. Also it is on the end of a floor.... last room at end of this 5th floor we were on. Again it was very enjoyable! Forgot to mention what a great location the condo is!!

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
WOW! THANK YOU! WP 251 is a favorite, for it's view and location. We hope you enjoyed the pool amenities as well and the lazy river. We also hope you got to use our free ticket package to are shows! Thank you and we appreciate you!! See you next trip!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Anniversary 2016
Gina S. from Christiansburg, VA recommends this property.
Stayed for 2 days in June, 2016
Great visit

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
Glad your visit was great. Come back soon for another great time in Pigeon Forge, TN. Hope you enjoyed the Dollywood fireworks that you can see from your balcony.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Vacation Pigeon Forge Tn.
Michael G. from Carrolton, GA recommends this property.
Stayed for 3 days in May, 2016
Vacation was nice, had a great time enjoyed the stay. Would recommend to a friend.

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
We love our little home away from home and Pigeon Forge is a wonderful getaway, so much to do and see! Come back and stay with us anytime!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

The best condos and veiw and all was spotless
Robert&Janet O. from Cincinnati, OH recommends this property.
Stayed for 4 days in May, 2016
It was great we have stayed at your condos for the past 3 years we love it we will be back every year

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
Thank you so much for staying with us at Whispering Pines. We appreciate your wonderful review. We are so happy to know that you have had many great experiences while staying with us. Thank you for your review and we look forward to seeing you next year if not before.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Great stay!
Jerry B. from Louisville, KY recommends this property.
Stayed for 4 days in April, 2016
Had a wonderful stay in this condo. Can't beat the view - hope we can stay again in the future!

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
We hope that you can stay with us again, also. Glad you had a wonderful stay in unit 251 at Whispering Pines Condos in Pigeon Forge, TN. Thank you for the great review.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Happy Wife
Jackie H. from Whitesville, KY recommends this property.
Stayed for 3 days in April, 2016
Paradise

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
You know what they Wife, Happy Life! :)

Thank you for staying and for the great feedback! Hope you are able to return again soon.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Easter weekend getaway
David N. from Vinton, VA recommends this property.
Stayed for 3 days in March, 2016
The condo was just what we were looking for. Great view from the balcony, well equipped kitchen and very nice accommodations. Second time we have stayed in Whispering Pines - very friendly staff and very clean, neat facilities. Would definitely stay here again.

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
Thank you so much and we are happy to here you enjoyed your stay with us during a very special time of the back soon!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Time to Relax
Donny & Rebecca H. from Fancy Gap, VA recommends this property.
Stayed for 4 days in January, 2016
We have been staying at Whispering Pines for many, many years and have stayed in several units. Our favorite is Unit 251 which we always request and actually book way in advance just to get this unit. The view is unbeatable and the unit has always been clean and well maintained, however, this unit has never been updated except for the TV and the TV cabinet in the living room. The flooring in this unit is in desperate need of replacement above anything else especially the carpet. We look forward to coming back to Whispering Pines in the near future and will most likely request Unit 251 but I hope the flooring (especially the carpet) is updated.

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
Thank you for being such a long time loyal guest with us at Whispering Pines. We have notified the condo owner in regards to updates that you have mentioned. We appreciate your review and suggestions for this condo. We appreciate you and look forward to your next visit with us.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Lois O Woodward
Lois W. from Culpeper, VA does not recommend this property.
Stayed for 3 days in December, 2015
Love Pigeon Forge. Home away from home. Stayed at Bear Crossing and Whispering Pines. Even rented Chalets before but feel that a few property owners do not care how renters feel according to comments and suggestions made in the response book left in condos but would also like to say that this won't stop me from visiting Pigeon Forge two and three times a year. Living room carpet in 251 needs replacing bad or even put in hardwood flooring. Ceiling fan in bedroom works half the time. Stops running in middle of night and have to stand up in bed and keep turning blades to get it going again. Sometimes it works, sometimes it doesn't. With asthma, I need it all the time...maybe Steve n Lisa need to visit their property more often and read the comments left behind. I didn't record in book due to fact, so many others before me have had concerns with same. The only reason I would request 251 again is to see if the corrections had been made. Overall the view was immaculate and other than these issues, condo is nice. Not expecting a phone call or any credit or anything, just wanted to share and maybe theses issues can be corrected..Like I stated previously, love Pigeon Forge and I'm already booked for September and hope to be back before then.. when I put no for recommendation, these things would have been the reason. Overall it's a nice condo..God Bless and see you soon..
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

vacation
Paul S. from Quitman, MS recommends this property.
Stayed for 6 days in November, 2015
loved the stay, hope to do it again next year

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
We are glad that you loved your stay in unit 251 at Whispering Pines Condos in Pigeon Forge, TN. See you next year!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Had another GREAT visit to Whispering Pines!!
Steve & Cathy H. from Arab, AL recommends this property.
Stayed for 5 days in November, 2015
As always, the unit was great...we always have a great time. The staff was wonderful and had everything ready when we arrived.THANKS

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
We appreciate your patronage and your praises for our property and our staff. We are glad that you had a great time and will return ASAP to Whispering Pines Condos in Pigeon Forge, TN.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Fall Get Away
Don E. S. from Dothan, AL recommends this property.
Stayed for 4 days in November, 2015
The unit we rented this time was just perfect for the 2 of us. Everyone at Whispering Pines is always friendly and helpful. Thank you for making our stay so pleasant.

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
Thank you for your great review of unit 251 at Whispering Pines Condos in Pigeon Forge, TN. It is our pleasure to make your visit with us as nice as possible. Looking forward to your return visits.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

VACATION
Bennie and Wanda W. from Buchanan, GA recommends this property.
Stayed for 3 days in November, 2015
GREAT

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
We are glad that you had a GREAT time vacationing in Pigeon Forge, TN. in condo unit 251 at Whispering Pines Condos. Come, again.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Mini vacation
Virginia S. from Arjay, KY recommends this property.
Stayed for 2 days in October, 2015
Very clean, beautifully decorated, convenient and quite and peaceful

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
Thank you for staying with us at Whispering Pines. We are glad to hear that you found the condo to be clean, beautifully decorated and peaceful. We look forward to seeing you again soon.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

35 anniversary trip
Angela L. from Brevard, NC recommends this property.
Stayed for 2 days in October, 2015
Rental was very clean but the bed was hard as a rock and we were so tired from no sleep due to the terrible bed.

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
Thank you for staying with us at Whispering Pines. We are sorry to hear that the bed was not comfortable for you. We have many different condos with varying firmness, each owner selects the mattresses for their condo. Please always let us know if you have an issue during your stay and we will be happy to assist you in a prompt manner. We sincerely hope that you will visit us again.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Relaxing vacation
A guest from Ellisville, MS recommends this property.
Stayed for 4 days in September, 2015
We stayed in unit 251 the last week of September and had a wonderful, relaxing time. The unit was well maintained, clean, and comfortable. The view from the balcony was awesome. We had stayed at Whispering Pines last year and really enjoyed our stay, but the view wasn't all that great. My husband loves to sit on the balcony so he loved #251. The only downside I could see was the pool and the lazy river were closed, however the indoor pool was open. That was not a factor for us but I can see if you had kids that would be disappointing, that would be the only reason I cannot give a 5 rating on all questions. Our stay was wonderful and we will be back, hopefully in this same unit.

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
Thank you for your review. We are glad that you enjoyed the indoor pool; Mother Nature determines how long we are able to keep the Lazy River and outdoor pool open. Many guests from this unit have commented how much they enjoy the view from the balcony, also.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

September Getaway
Melissa R. from Gibson, GA recommends this property.
Stayed for 3 days in September, 2015
Very clean, love the view of the city.

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
Thank you for staying with us at Whispering Pines. We are pleased to know that you enjoyed your stay and the amazing city view. We look forward to seeing again soon.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Everything great except bedding and blinds.
Lisa C. from Lexington, SC recommends this property.
Stayed for 4 days in August, 2015
The management, amenities, location and rental were all great. Thank you for a great time. I will say that both the master bed and the pullout sofa in 521 were completely unusable. The bed was hard as a rock. The springs in the pullout sofa were so pronounced, we had to borrow an air mattress from the office, which 3 of the 4 of us used (because again, the bed was also too hard). Also, the vertical blinds did not hide any of the city lights. Since this is a city view condo, please consider replacing with blackout curtains. Besides those two issues, the condos and staff were great. We would definitely stay at Whispering Pines again, but would choose another rental with adequate bedding. That is the point of the condo after all. :)

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
Thank you for your feedback. We are pleased to hear you enjoyed your stay in condo 251 aside from the mattress/bedding issues. We apologize for that, and will be passing this along to our maintenance department along with the homeowner. Thank you for staying with us and we look forward to your next visit!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Great
Nancy W. from Shady Springs, WV recommends this property.
Stayed for 3 days in July, 2015
This was a wonderful place to stay. Close to all the attractions. Enjoyed it very much

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
Thank you for your feedback! We are pleased to hear you enjoyed your experience and the location of Whispering Pines! We look forward to your next visit.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

another great experience
A guest from Moline, IL recommends this property.
Stayed for 6 days in June, 2015
We recently stayed in unit 251. The location of the unit was very quiet and the view from the balcony was awesome. Everything was great except the carpet in this unit needs replaced as it has several stains and the entire condo needs painted to cover the scuff marks on the walls. All in all we had a great time.

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
Thank you for staying with us at Whispering Pines Resort. We appreciate your review and are very happy to hear that you had a great experience while visiting with us. We will be contact the condo owner regarding the carpet and scuffs on the wall . We look forward to your next visit with us.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

A home away from home!!!!
Sue R. from Coeburn, VA recommends this property.
Stayed for 2 days in June, 2015
Loved the stay great view from balcony room clean and quiet needs a little up keep fan in bedroom screen on door everything else nice would love to stay again everyone treats you like family so friendly hope to see you soon

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
We are so pleased to hear you enjoyed your stay in condo 251 at Whispering Pines! We will be sure to pass along these suggestions to the home owner. We appreciate your patronage and look forward to your next visit.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Pigeon Forge Stay
Gina S. from Christiansburg, VA recommends this property.
Stayed for 2 days in June, 2015
Very clean and well kept.

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
We are lucky to have a great housekeeping staff! I will pass along your kind words to them. Thank you for staying with us at Whispering Pines!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Great Family Vacation
Mike P. from Greenfield, IN recommends this property.
Stayed for 5 days in June, 2015
Great

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
Fantastic! Thanks for staying with us!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Feed back
Joshua or Shaylia S. from Ashland, KY recommends this property.
Stayed for 2 days in May, 2015
Excellent!!! Very enjoyable

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
Glad to hear you enjoyed your stay! Thank you for the review!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Great stay at Whispering Pines
Karen M. from Pilot, VA recommends this property.
Stayed for 4 days in April, 2015
Love staying at these condos. 251 is our favorite condo since the balcony overlooks the parkway (for parade watching) and patriot park. Will definitely stay here again.

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
Thank you for staying with us! We are pleased to hear you continue to enjoy your stay at Whispering Pines! We appreciate your patronage and look forward to your next visit.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Unit 251
Charles V. from Gallipolis, OH recommends this property.
Stayed for 3 days in April, 2015
Very nice unit. Loved the view.

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
Thank you for staying with us! We look forward to your next visit.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Enjoyed our stay.
Nick M. from Mason, OH recommends this property.
Stayed for 4 days in March, 2015
Very clean and comfortable. Lots to do at Whispering Pines. Good location easy access to both Pigeon Forge and Gatlinburg.

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
Wow! Clean, comfortable, convenient location:; what more does a vacationer need? Maybe more time to enjoy all that the Pigeon Forge area has to offer. Thank you for staying at Whispering Pines unit 251.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Spring Get-Away
A guest from Caneyville, KY recommends this property.
Stayed for 3 days in March, 2015
Very relaxed and restful

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
David,
Glad you had a relaxing/restful vacation at Whisperingpines Condos, unit 251. Hope you will make plans to come back and stay with us soon! Really had a good view from that unit, didn't you?
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

another getaway to whispering pines
David W. from Oak Ridge, TN recommends this property.
Stayed for 3 days in March, 2015
We have stayed at whispering pines several times before,as always we left refreshed and safisfied.

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
Thank you for being a loyal guest at Whispering Pines. We appreciate your business and are so happy to hear that you enjoyed your recent visit with us. We look forward to seeing you again very soon.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Great view
A guest from Ferrum, VA recommends this property.
Stayed for 2 days in January, 2015
We enjoyed everything. The view from the balcony is wonderful and the condo was very well equipped. The condo was clean and very comfortable. We had a very relaxing time.

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
Happy to hear you had a relaxing getaway! We hope to see you again soon!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Stay for New Year
William S. from Kingston, TN recommends this property.
Stayed for 3 days in December, 2014
We had s very enjoyable stay. The condo was well appointed and we liked the location. The view was good and the staff was very helpful and pleasant. We will want to come back to this property.

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
Thank you for your feedback! We are happy to hear that you enjoyed your stay at Whispering Pines. We strive to provide a 'home away from home' experience for all of our guests. We appreciate your business and look forward to your next visit.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

55 year anniv get away.
A guest from Calhoun, Georgia recommends this property.
Stayed for 2 days in December, 2014
Great place. Close to everything.

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
Thank you for staying with us and letting us know about your stay with us in condo 251, we are glad you enjoyed it. We hope to see you again soon!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Everything was great.
A guest from Somerville, AL recommends this property.
Stayed for 2 days in November, 2014
Your staff members were very friendly and answered all of our questions. Very professional.

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
Thank you so much for staying with us. We are so happy to hear that you had a great stay and that the staff was friendly and helpful. We hope to see you again for your next getaway.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Vacation in the Smokies
Rodney B. from Monroeville, AL recommends this property.
Stayed for 7 days in October, 2014
A wonderful central location to all the attractions and Mountains. We love to stay at Whispering Pines. The managements was super andwe wouldn't stay any other place.

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
We are so glad you enjoyed your stay and that you continue to stay with us! We appreciate your business and we look forward to seeing you next time!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Whispering Pines unit 251, Oct. 2014
Marilyn B. from Monroe, GA recommends this property.
Stayed for 3 days in October, 2014
Whispering Pines is our favorite place to stay. Unit 251 is in need of several updates, carpet, sofa, bed spread, too many dusty green plants. The unit is always clean and the view is wonderful. Great place, just needs a little TLC. We have stayed at WP for about 15 years, in several different units never been disapointed. Staff is great!!

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management, LLC.
Marilyn ~ Thank you so much for being a loyal guest at Whispering Pines for so many years, we certainly do appreciate you. We will forward your review of condo 251 to the condo owner regarding your suggestions. Your kind words regarding our condos and the staff mean so much. We cant wait to see you on your next visit.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Not a bad condo
A guest from Madisonville, KY recommends this property.
Stayed for 4 days in August, 2014
Overall I thought the property was nice. My biggest complaint would be the WIFI. It was so slow. I was grateful for the free DVD rentals because the WIFI was not strong enough to stream videos. I had to clean the bathroom because the toilet was dirty and there were hairs from previous guests in the sink and tub. The extra amenities such as the free shows and attractions were nice. It was one of the reasons I chose to stay with Resort Management Properties and will be a determining factor for my next trip to Pigeon Forge.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Perfect Vacation
A guest from Orlando, FL recommends this property.
Stayed for 4 days in August, 2014
Everything about our stay was perfect. We would definitely come back and stay again.

Property Manager Response:
Response from Resort Properties Management
Thank you so much for staying with us at Whispering Pines Resort. We are so happy to hear that you had a great stay with us. We look forward to seeing you again soon!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

 

This map is intended to be used as a reference only. Please confirm the exact location with the property owner or manager.
 
email friend print listing
Contact Manager or Book Online

   Check Rates and Book Online: (how?)
Select your travel dates and number of guests, then click Check Rates & Book it. We will confirm availability and provide a final rate quote. You will have the option to book this property online.
Arrival Departure Adults (18+) Child (<18)
 

   Email Inquiry:
Please complete all the required fields before submitting your inquiry. The property lister, property manager or owner will contact you directly after receiving your inquiry.

Your email address is requested twice to avoid typing errors.

Information in Red is required.

By completing and submitting the information on this form you are agreeing to share this information with the property lister, property manager and owner and to the storage of this information for use by the property lister, property manager and owner.


First Name:
Last Name:
Email:
Email (verify):
Home Phone:
Work Phone:
Mobile Phone:
Desired Arrival Date:
Desired Departure Date:
Number of Adults (18+):
Number Children (<18):
Additional Message:
(limit of 250 characters)
Verification Letters:
Please enter the verification letters from the image above.
Please email me a copy of this inquiry for reference.
Please save my inquiry information until I leave this site so I will not have to enter it again.
Please include me on periodic email newsletters & special offers. Always short and sweet, always deals.
 

More Getaway Locations and Properties