Cherokee Rose is a Cozy secluded Cabin for a perfect getaway

2 br Blairsville Cabin


Contact Manager or Book Online

Property Type:  Cabin

Bed/Bath:  2 / 2

Sleeps:  4

Pets:  Yes

Smoking:  No

Rental Rates:

$115 - $115 per night

$690 - $690 per week

$2,070 - $2,957 per month

email friend print listing

  • Description
  • Availability
  • Rates
  • Amenities
  • Reviews
  • Map
A fitting tribute to her namesake, the Cherokee Rose offers weary travelers a welcomed retreat to comfort and gently renew their spirits. Nestled in among the pines and hardwoods, near the shores of Lake Nottely, and TVA Recreational Area, and within easy access to the Poteet Creek beach area and boat launch. With plenty of room to park cars and/or boat trailers, you are welcomed to bring your boat or jet sky! There is comfortable accommodation for 2 couples or small family of 4, in this rustic style 2 bedroom/2 bath cabin. Master Suite located on the open loft, features a Queen Size bed and full bath with luxurious whirlpool, garden tub. Lower Master Suite has King Size bed and adjacent full bath with tub and shower. Tastefully appointed and fully equipped in every way, the Rose lacks nothing in charm, amenities and outdoor activities. The cathedral ceilings and all-wood interior are complemented by upscale Lodge style furnishings and stone fireplace with gas logs for convenience. The Cabin has central heat and air, ceiling fans, all appliances and fabulous new Hot Tub located out on the rear covered porch, where you?ll also find the charcoal grill and table and chairs for dining out. The open kitchen/dining area easily become the center for families, friends or couples.

Bedding Configuration: 1 King, 1 Queen

Room Description: Newer Rustic, 2 BR/2BA Cabin in wooded settings, sleeps 4, New Hot Tub on covered porch, semi-private. All wood interior, Cathedral Ceilings, stone Fireplace w/gas logs, Lodge style furnishings d├ęcor, Greatroom w/dinning capacity for up to 6 people.

Pets: Dogs Allowed

Additional Features:
* Business: Antique Shops, Nearby ATM, Nearby Bank, Nearby FedEx, Nearby Golf Course, Nearby Post Office, Restaurants
* Convenience: Area FitnessCenter, Craft Shopping, Golf Course, Movie Theatres, Nearby Grocery, Nearby Medical Services
* Culture: Annual Festivals, Arts and Crafts, Movie Theatre, Museums
* Entertainment: CD Player, DVD Movies, DVD Player, Radio, Satellite TV, Stereo System, Table Games, TV Set, VCR, VHS Movies
* Geographic: Close to Lake, Close to Town, Near Beach, Near Creek, Near Lake, Near Lake Nottely, Secluded
* Kitchen: Blender, Coffee Maker, Cookware, dishwasher, Full Kitchen, Microwave, Oven, Refrigerator, Stove, Toaster
* Living: Air Conditioning, Ceiling Fans, Central Air, Gas Fireplace, Hot Tub, Iron, Ironing Board, Linens, Walking Shower, Washer & Dryer, Whirlpool Tub
* Outdoor: Charcoal Grill, Children Allowed, Covered Deck, Deck, Deck Furniture, Fishing, Fly Fishing, Hiking Trails, Hot Tub, Jet Ski Rental, Kids Table Games, Movie Theatre, Rafting & Kayaking, Recreational Area, Walk to Creek, Walk to Water, Wildlife Viewing, Pet Friendly, Biker Friendly w/ Trailer, Gentle Gravel Roads

Owner/Manager last updated on 09/30/2014

 available     unavailable View next 12 months »»
  October   2014  
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  
  November   2014  
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            
  December   2014  
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
  January   2015  
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
  February   2015  
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
  March   2015  
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
  April   2015  
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    
  May   2015  
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            
  June   2015  
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        
  July   2015  
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  
  August   2015  
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          
  September   2015  
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      
 available     unavailable View next 12 months »»

Start End Nightly Weekly Monthly Min. Stay
Deposits: For details please check rates and availability.
Cancellation Policy: For details please check rates and availability.
Lodging Tax: For details please check rates and availability.
Other Fees: For details please check rates and availability.
Other Policies: For details please check rates and availability.


Credit Card Payments Accepted:
Visa Mastercard American Express Discover
 
Amenities
  • ·Air Conditioning
  • ·Full Kitchen
  • ·Charcoal Grill
  • ·Deck
Appliances
  • ·Blender
  • ·CD Player
  • ·Coffee Maker
  • ·Dishwasher
  • ·DVD Player
  • ·Microwave
  • ·Oven
  • ·Radio
  • ·Refrigerator
  • ·Stereo
  • ·Toaster
  • ·VCR Player
Activites
  • ·Boating
  • ·Fishing
  • ·Golf
  • ·Hiking
  • ·Walking
 
Property Reviews 
Cherokee Rose
A guest from Suwanee, Georgia recommends this property.
Stayed for 2 days in September, 2014
We had a great weekend! The cabin was beautiful and very clean. We loved the seclusion. We will be back.

Property Manager Response:
Response from Enchanted Mountain Retreats, Inc.
We loved having you with us and we will be waiting for you next enhance vacation. Come back soon!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Best vacation getaway
Gregory A. from Grovetown, Georgia recommends this property.
Stayed for 2 days in July, 2014
We have rented cabins in the past but never have we stayed in a cabin with the luxuries and amenities as Cherokee Rose has to offer. The cabin itself was immaculate and fully stocked with all if the comforts of home from comfortable beds and relaxing hot tub to a completely functional kitchen stocked with spices and even fixins for a warm breakfast. The personal touch of class and care from the owners in this beautiful, quiet getaway are unmatched by any other stay we have had. Our dog was welcome on our stay which made it even more inviting and we were close enough to local sites to enjoy the mountains and all they and the quaint town of Blairsville has to offer. We are looking forward to another relaxing stay at the beautiful Cherokee Rose.

Property Manager Response:
Response from Enchanted Mountain Retreats, Inc.
We are so grateful for the opportunity to host your stay. Thank you so much for sharing your experience and will be an honor to have you back soon.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

A very nice getaway..
Annette W. from Vonore, TN recommends this property.
Stayed for 2 days in June, 2014
Out of the way, but not too far out.

Property Manager Response:
Response from Enchanted Mountain Retreats, Inc.
Cozy, romantic and a perfect for a short getaway or a long vacation, around the corner from Poteet Creek, if you like to fish or 1.5 mi to Nottely Lake beach if you like to swim or just to walk in the water. Hope to see you back soon!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Cherokee Rose Anniversary get away
Daniel and Janet P. from Mulberry, Florida does not recommend this property.
Stayed for 3 days in May, 2014
They issues we had was with the cleanliness and maintenance of the cabin. Here are the property issues we felt was not up to the standards of the last cabin we rented from you.1. The rugs had sawdust all over them, my husband hand swept them with a broom.2. The loft bathroom had not been cleaned, plus if you wanted to use the toilet you had to reach into the water tank and pull the flapper up, as the chain inside was broke. If they had cleaned the toilet they would have known that there was an issue with it.3. The back porch had not been cleaned,table was filthy, sawdust all over the porch, the cover for the Jacuzzi was dirty and the cable to lock it up with was broke so you couldn't secure it.I do want to thank the agent for quickly acting on correcting my payment issue that was my error in using the wrong credit card. She was very friendly and I am very pleased with her professionalism, we just weren't happy with the cleanliness and maintenance of the contractor that is used. It was not the agencies fault,it was their sub-contractor.The sawdust was outside andinside the cabin. I would suggest that the home be checked for termites.

Property Manager Response:
Response from Enchanted Mountain Retreats, Inc.
We certainly apologize for the inconvenience you experience; we always prep the cabins prior to arrival, but sometimes, like this occasion, unfortunately the pollen was totally against us, it may looks like it was dirty but we can assure you the housekeepers checked the cabin and cleaned the patio furniture and hot tub cover a day prior to your arrival. In reference to the 2nd toilet chain malfunction it was reported, unfortunately during the Memorial weekend the maintenance team couldn't get on time and we regret the trouble that this situation may cause you.
We always work hard to excel in our services, sometimes we don?t accomplish our goals and we accept our responsibility with the promise of working harder to mend the situation. We hope you come back soon and give us the opportunity to show you that this exceptional situation was corrected immediately.
Thank you.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Fantasy Vacation
Eric T. from Birminham, AL recommends this property.
Stayed for 5 days in May, 2014
The stay was excellent,enjoyed the privacy of the cabin could not have ask for a better location.Need a second TV if possible,other than that PERFECT!!!!!

Property Manager Response:
Response from Enchanted Mountain Retreats, Inc.
Our passion is to enhance your vacation to the perfection! We are glad you enjoyed your stay and please come back soon!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Rainy getaway
Katherine L. from Palm Coast, FLORIDA recommends this property.
Stayed for 2 days in March, 2014
We had a great stay,the only bad thing was the weather. It rained our entire stay.

Property Manager Response:
Response from Enchanted Mountain Retreats, Inc.
We tried to send some sunshine your way, but it looks like it didn't work very well, however, please give us a call for your next booking and we will work out a surprise gift for you, what about that!
We want you to be happy and we will do all we can to make it happen.
Thank you very much.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Valentine's Get Away
A guest from Columbia, SC recommends this property.
Stayed for 3 days in February, 2014
We had an amazing vacation at Cherokee Rose! Analisa, the property manager, was more than happy to provide us with turn by turn directions when we got a little turned around. The location was great with everything you need to feel at home for a long weekend away. The drive to Tennessee and NC isn't bad with plenty of sight seeing and hiking options. Our fur babies loved it too :)

Property Manager Response:
Response from Enchanted Mountain Retreats, Inc.
It was an absolute pleasure to assist you; you have to be sure we are always just a call away to ensure your safe and enjoyment.
Comeback very soon!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Cherokee Rose
Reviewed by: A guest recommends this property.
Stayed for 2 days in September, 2013
We enjoyed our stay overall. The cabin was clean and the hot tub was awesome. Great getaway!

Property Manager Response:
Response from Enchanted Mountain Retreats, Inc.
We enjoyed having you with us, please comeback soon!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Awsome place for a quiet getaway!
Shawn B. from Dallas, GA recommends this property.
Stayed for 2 days in August, 2013
Truly enjoyed relaxing in this beautiful cabin.

Property Manager Response:
Response from Enchanted Mountain Retreats, Inc.
We always appreciate your input. Thank you very much for sharing your experience at Cherokee Rose.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

it was very relaxing
Mathew B. from Woodstock, Georgia recommends this property.
Stayed for 2 days in August, 2013
We had a great time

Property Manager Response:
Response from Enchanted Mountain Retreats, Inc.
Cozy and romantic getaway all year-round! Come back very soon!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

rest and relaxation
Bryan W. from Douglas, GA recommends this property.
Stayed for 4 days in July, 2013
we had a wonderful time . very pleasant,& great location.we had long walks in the country. we enjoyed our stay at the cabin more than any hotel we have ever stayed in

Property Manager Response:
Response from Enchanted Mountain Retreats, Inc.
Thank you for your comments, we hope to have you back soon.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Weekend Visit
A guest from Codwell, GA recommends this property.
Stayed for 3 days in June, 2013
The cabin was in a good location and was found to be clean and well equipped. My traveling partner did experience some bites that she is now questioning if they might be bedbugs. She occupied the upstairs bedroom. I myself stayed in the downstairs and did not have any bites. Other than that, everything was adequate and satisfactory.

Property Manager Response:
Response from Enchanted Mountain Retreats, Inc.
Unfortunately we experienced chiggers in the mountains, please do not confuse this with other kinds of bugs.
Thank you for your comments and comeback soon.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Cherokee Rose
Stephen U. from Tampa, FL recommends this property.
Stayed for 2 days in June, 2013
Nice, clean and quiet. Great patio.

Property Manager Response:
Response from Enchanted Mountain Retreats, Inc.
Thank you very much for your stay with us, hope to see you very soon.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Relaxing weekend near Blairsville.
Andrew H. from Mableton, GA recommends this property.
Stayed for 3 days in March, 2013
Cabin was quiet and peaceful; near some great hikes and Nottely lake. Only issue was that there is no internet connection in the house and we had to use a cellphone hotspot. Definitely try "The Murphy Chophouse" in Murphy, NC. We had an amazing dinner!

Property Manager Response:
Response from Enchanted Mountain Retreats, Inc.
We apologize for your inconvenience this time, but we promise we are going to spoil you next time. Come back very soon! Thanhk you very much for your comments.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

We would most likely come again.
Valerie B. from Carnesville, Georgia recommends this property.
Stayed for 2 days in February, 2013
Would like to have been able to smoke without freezing our buts off, also why do we get charged $75 cleaning fee when we had to take out our own garbage, and make sure everything but the beds were as we found them. Does it really cost you that much to make a bed?

Property Manager Response:
Response from Enchanted Mountain Retreats, Inc.
Sorry for your misunderstanding, we ask you to place the garbage in the outdoors garbage bin and we pick up the garbage after your departure. We have to clean the property so the next guests enjoy the cabin the same way you did when you arrived, but we don?t ask you to wash linens and towels, vacuum, polish the furniture, clean and sanitize the hot tub, etc. we do all that work for the small fee of housekeeping departure and we include in that fee all the startup supplies you had for your arrival, such as paper towels, 2 rolls of toilet paper per bath, liquid soap, dishwasher soap, hands soap liquid and in a bar, shower soap bar per bath, all trash bags and garbage liners, etc.Really is an small fee for the convenience you have as our guest and in the top of that we always welcome you with a basket full of goodies!Thank you for your comments and we hope to have you back soon
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Amazing
Reviewed by: Javacya T. recommends this property.
Stayed for 2 days in February, 2013
A very unforgettable experience! Enjoyed every moment

Property Manager Response:
Response from Enchanted Mountain Retreats, Inc.
We are so grateful for staying with us and hope you come back soon.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

very nice
Ryan T. from Stone Mountain, Georgia recommends this property.
Stayed for 2 days in November, 2012
Exactly what we were looking for in a weekend getaway. Very clean, very easy check in/out process, and fairly remote. (You can see/hear another cabin through the trees)Will definitely use this company again!

Property Manager Response:
Response from Enchanted Mountain Retreats, Inc.
Thank you so much for staying with us and for sharing your experience and please come back soon!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Wonderful Cabin!!
Shelly R. from Merritt Island, FL recommends this property.
Stayed for 4 days in October, 2012
This was our first trip to the GA mountains and we couldn't have been more happy to spend it at the Cherokee Rose!! Thank you for making our trip an enjoyable first time experience! Can't wait to do it again!! :-)

Property Manager Response:
Response from Enchanted Mountain Retreats, Inc.
We are always ready to have you back! Thank you very much for staying with us
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Fall time review
William N. from kennesaw, GA recommends this property.
Stayed for 1 days in October, 2012
Just needed a dvd player and wi-fi.

Property Manager Response:
Response from Enchanted Mountain Retreats, Inc.
We will be more than happy to share your comments with the property owners and I am sure they will work on this. Thanks again for staying with us and we will be waiting for your next vacation.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Cherokee rose
Robin H. from Bradenton, FL recommends this property.
Stayed for 5 days in September, 2012
Had a great time, cabin was exactly what we where looking forHoping to repeat in 2013

Property Manager Response:
Response from Enchanted Mountain Retreats, Inc.
We are so happy for the opportunity to serve you during your vacation, we already miss you. Remember that now you are part of our VIP frequent guests and for all your future stays you will have 10% discount on the rate and free nights. Ask us about it!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Weekend Trip
Carol C. from Savannah, GA recommends this property.
Stayed for 3 days in August, 2012
We had a great time, cabin was very nice and clean.

Property Manager Response:
Response from Enchanted Mountain Retreats, Inc.
We enjoy having you with us and hope you comeback very soon for another mountain experience.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Very Nice Week, Wish I Had Two
Barry T. from Midway, GA recommends this property.
Stayed for 7 days in July, 2012
I had a great stay. The info said it was close to some sort of fitness center. I never found it but ran the the road each day. It was a very peaceful place to stay and get out & run/or walk. Saw lots of wildlife. One day a large turtle came to visit. We spotted him from the back balcony. He was eating a mushroom and when he got finished he went on his way. It was also good location for day trips; Appalachin trail, Hiawassi,Blue Ridge, White water, etc.... Had a great time.

Property Manager Response:
Response from Enchanted Mountain Retreats, Inc.
We are so glad you had a wonderful time during your stay. The fitness center is just 10 mi from the property right by the hospital; we are sorry you didn?t call us for directions or specific information; also we have some brochures in the cabin. Hope you come back soon and please always feel free to contact us for any questions or specific information.If you have the chance to take some pictures of the turtle please send us a couple of them, we will love to include them in the website.Thank you very much for your comments and for your next stay with us don?t forget to ask for your VIP frequent guest discounts.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Cherokee Rose
Sean C. from Alpharetta, GA recommends this property.
Stayed for 2 days in July, 2012
We enjoyed our stay at Cherokee Rose. There were two "maintenance" problems that should probably be addressed:1) There is a wasp nest in the Hot Tub liner right in front of the steps. During the day wasps fly in an out constantly which made the deck unusable during the day.2) The blinds are too large for the slots they are sitting in. This caused a couple of the blinds to fall when we tried lowering/raising them.Also, it would have been nice to have WiFi.Other than that we had a great stay.Thanks.

Property Manager Response:
Response from Enchanted Mountain Retreats, Inc.
We are glad you enjoy your stay and we want to thank you for your comments; we already took care of the wasps and we are thanking you for your understanding and kindness. Hope you come back soon and as VIP frequent guests remember to ask for your forever 10% discount on all your future reservations.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

North Georgia Mountain Get Away!
LaJuana B. from Dothan, AL recommends this property.
Stayed for 4 days in June, 2012
My husband and I thoroughly enjoyed our recent trip to the north Georgia mountains. We spent 4 nights in the Cherokee Rose - a cozy cabin in the woods. We would have liked to have had a cabin with a view, but the overall amenities of the cabin were very nice. We spent our days exploring the mountains and our evenings relaxing in the hot tub on the back porch watching the fireflies. It was a very relaxing, stress free, much needed break from the fast pace of our everyday lives! We were very well pleased with the help we had from Enchanted Mountain Retreats - our every need was taken care of. We especially enjoyed staying in a pet friendly cabin that enabled us to take our four legged babies, Daisy and Saben with us. I believe they enjoyed the trip as much as we did. We look forward to being able to escape again, and most definitely recommend the services of Enchanted Mountain Retreats!!!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

The Cherokee Rose cabin rocks!
David S. from Greenville, SC recommends this property.
Stayed for 7 days in June, 2012
The Cherokee Rose is a cozy, accommodating and dog friendly cabin which we plan to visit again. The back deck facing the woods is amazing - ESPECIALLY in light of its spacious hot tub (a great way to either begin your morning or end your day). It's not a big cabin but it's definitely good enough for four people with its 2 bedrooms/2 bathrooms. While the upstairs bedroom does not have a shower, it has a large, nice, modern garden tub for all the avid bubble-bathers out there. The living room and kitchen are found in a nice open layout. Amenities include satellite dish TV with a bunch of channels, DVD player, stereo, coffee maker, nice kitchen equipment/utensils, laundry washer/dryer. We stayed from Sat. to Sat. and had every convenience we could possibly want. Blairsville is a nice not-too-touristy headquarters for a mountain vacation. We drove all over the region, visiting 4 BEAUTIFUL waterfalls, Brass Town Bald, Vogel State Park for hiking, Lake Chatuge (sp?) for kayacking, downtown Dahlonega for lunch/shopping... I will say that Lake Chatuge in nearby Hiawassee offers more than Lake Nottely in Blairsville (even though it was only 5 minutes from our cabin, the beach at Lake N was disappointing), but again, it's an easy drive and we'd rather stay in a less crowded town like Blairsville. Downtown Blairsville is nice in it's own right, though - we had some great country cookin' one morning, we bought some cool used books, and we also caught a movie at the nice and clean local theater. Two grocery stores near downtown (BiLo and Ingles) are EXCELLENT - even by big city standards. We know now that we don't have to load up on my gluten-free groceries before going to Blairsville because Ingles is HUGE and has a great selection.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Cherokee Rose
Reviewed by: Peggy J. recommends this property.
Stayed for 7 days in May, 2012
We enjoyed the house and the property manager was very pleasant and easy to work with. The house is surrounded by trees and lots of wonderful outdoor sounds which is very nice. The home was well equipped and comfortable. Be advised that if it is rainy the area at the entrance to the house will be muddy. The only downside inside the house was that the steps going up to the loft bedroom had very narrow stairs and are a bit steep. Overall the experience was very pleasant and I would definitely stay there again.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

vacation relief
Betty Y. D. from Jacksonville, FL recommends this property.
Stayed for 3 days in April, 2012
It was a wonderful vacation. The cabin was beautiful and clean. My only problem was thatthere were steps going up to the cabin. I just didnt think about that. My husband hadbreathing problems and it made it quite dificult for him, but hat was not the cabin'sfault. The property manager Anna was ajoy to deal with and so patient with me and very helpful.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Cherokee Rose
April C. from Niceville, Florida recommends this property.
Stayed for 4 days in November, 2011
A very nice cabin stay. Lovely cabin. Nicely secluded. Wished I had taken the time to call for clarification on directions prior to Thanksgiving, as I was so busy with work....a few more descriptors like "take 325" and so forth might have been more helpful...and "last house down Virginia Lane on the left" would have been more helpful than "the house with green roof" which could not be seen in the dark. Cherokee Rose sign old and barely visible.... Beds Ok once we figured out how to use it--thanks for leaving the directions! Truely a pleasant stay.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Beautiful Retreat
Linda M. from Grand Island, Florida recommends this property.
Stayed for 5 days in October, 2011
I was so pleased to see the place we rented was exactly as the photos we saw online.From the minute you stepped into the place you actually felt right at home.The cozy fireplace,the beautiful floors,the great kitchen,it all felt homey.The outside was no nice and quiet,all the trees for puppy to run around and check things out.The bed was so comfortable,we have told so many people already about the place and to make sure they stay with you when in that area.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Fall Vacation
A guest from Monticello, FL recommends this property.
Stayed for 3 days in October, 2011
The cabin was beautifully decorated and very clean and the area was beautiful. The only drawback for us was the stairwell down to the washer/dryer was steep and did not have handrails.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Cherokee Rose
A guest from Tennalle, AGA recommends this property.
Stayed for 3 days in October, 2011
I love the Blairsville area. Each fall my family and I go for a long weekend. The cherokee rose cabin was a very nice and quiet place to stay. We were very pleased with our accommodations, dealing with Enchanted Mountain retreats was pleasant, they even left us a little welcoming basket which was very nice! We will use them again!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Great Weekend Getaway
Christine D. from Cumming, GA recommends this property.
Stayed for 2 days in September, 2011
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

A guest from Guyton, Georgia recommends this property.
Stayed for 7 days in July, 2011
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

MOUNTAIN LAKES
A guest from Winter Park, FL recommends this property.
Stayed for 5 days in June, 2011
WE STAYED NEAR BLAIRSVILLE FOR 5 DAYS AND WERE IMPRESSED WITH ALL THE LAKES SO CLOSE TO CABIN.SHORT DRIVE TO SHOPPING.LOTS OF DEER SIGHTED EACH DAY NEAR PROPERTY!CABIN SURROUNDED BY LOTS OF TREES AND QUIET, QUIET!!!!!
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

New Year 2011
Reviewed by: Katie M. recommends this property.
Stayed for 2 days in December, 2010
We had a great time bringing in the New Year. Place was very nice and romantic. Great place to get away and relaxed and enjoy the scenery.
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

A lovely and cozy place to stay
Akemi W. from Lawrenceville, GA recommends this property.
Stayed for 3 days in November, 2010
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

Timothy M. from St Cloud, FL recommends this property.
Stayed for 7 days in August, 2010
 
Overall Satisfacation
show detailed scores

 

This map is intended to be used as a reference only. Please confirm the exact location with the property owner or manager.
 
email friend print listing
Contact Manager or Book Online

   Check Rates and Book Online: (how?)
Select your travel dates and number of guests, then click Check Rates & Book it. We will confirm availability and provide a final rate quote. You will have the option to book this property online.
Arrival Departure Adults (18+) Child (<18)
 

   Email Inquiry:
Please complete all the required fields before submitting your inquiry. The property lister, property manager or owner will contact you directly after receiving your inquiry.

Your email address is requested twice to avoid typing errors.

Information in Red is required.

By completing and submitting the information on this form you are agreeing to share this information with the property lister, property manager and owner and to the storage of this information for use by the property lister, property manager and owner.


First Name:
Last Name:
Email:
Email (verify):
Home Phone:
Work Phone:
Mobile Phone:
Desired Arrival Date:
Desired Departure Date:
Number of Adults (18+):
Number Children (<18):
Additional Message:
(limit of 250 characters)
Verification Letters:
Please enter the verification letters from the image above.
Please email me a copy of this inquiry for reference.
Please save my inquiry information until I leave this site so I will not have to enter it again.
Please include me on periodic email newsletters & special offers. Always short and sweet, always deals.
 

More Getaway Locations and Properties